Sunday, March 24, 2013

MCD'S WED

SALAM..

Today I am not going to talk about heartbreaks, and everything that goes along with it..well..sikit je klu ada pon..ahahha
Ok..Went to McZue's wedding.  Just a few hiccups dlm nak pegi tu..tp Alhamdulillah...siapa tau, ada mmber yg sudi menumpangkan.  Tq Danny and Su.. Some of the pics..

 Danny, taking folded corner (kona lipat) sebelum pusat koreksional..hihihi
 Co driver, danny's wife!
 Siapa yg sempat jumpa di sana..Dee n Yati going, Su, me, just arrived
 1st time, kerabu saghek?(seaweed)..ok je..mak telan je..Selamat..
 Tak penah twice mkn.. Su with the laksa, and me, with the kuih sagu..yumm
 Watching the bride and groom
 Ok, dah centred..pesal Danny dgn lagak kakinya ituh?  Bride n groom: versi hindi

I like these two pictures.. Going back..thank you guys for the ride and company..siapa tau I finally got a ride.. I really appreciate it.. Allah je dapat bls budi korang..(oh, sedih)



No comments: