Thursday, April 1, 2010

Hero ku..

Heroku pada minggu ini ialah.. Nagano Makoto. Those familiar with his name may remember him from episodes of Ninja Warrior.. ditayangkan pada waktu Maghrib yg slalu melalaikan aku dan ramai umat Islam yg lain utk bersolat segera.
Anyway, what makes me favour him compared to other contestants?
Nk kata ensem, tak la sangat.. ni mukanye..
Kiranye dia ni mild motivator for me to turn on the tv time2 dinner (we'll have dinner around 7). Yesterday, I watched the re-runs of Ninja Warrior dgn obstacle yg baru. Too bad, hero ini yg bekerja sebagai nelayan a.k.a. Kapten Makoto Nagano failed dlm jarak 1 meter nk abiskan third stage. Bayangkan kalau dah hari2 praktis atas botnya Konpira Maru for the competition, mau tak masuk final. Kalau dah hari2 asek bergayut atas tali temali.. maunye tangan tak berketul2. Eh, apa relevannye fakta ni ek..heheh
Well, sedap jugak tgk ikan selar kat atas tu kalau wat tumis asam.. Smlm, I noticed that my reaction when watching this show were sometimes (or always) exaggerated when Linda told me, I buat aksi dgn kaki2 skali, and Ida came out from the room, sbb the commotion (aku le tu) outside. That's just me.. takleh control ensem. And today.. I found out that one of my dearest friend watches the show too... and of course rooting for Makoto sokmo...ahaks!

No comments: